Ben hiç kimse ölsün mölsün istemem

  Merush · Cumartesi 20 Mayıs 2006

Sabahtan beri Nİl manyağının dinlemediğim şarkısı kalmadı..E artık kanki olduk onunla o sebeplen dinliyorum kankimin ruh hallerini.. Ama biraz saftrik bi kız Nil.. Saçma salak şarkılar yapmış.. Ben de oturdum şarkı sözlerini toparladım bi güzel.. Akşam gelsin hepsini komple sereceğim önüne.. Görsün efenim sanat nasıl yapılır..

Misal… ” Tek taşımı kendim aldım, tek başıma kendim taktim, anne benim uçmam gerek istemiyorum pilav yapmak , ben ona resmen ağğğsşığımm..” şeklinde olursa al sana 3 adet şarkıdan bir adet şarkı.. Şarkı israfına gerek yok efenim.. Böyle daha usturuplu oldu hem…

Evet. Bu Nil böyle tuhaf bi kız işte. Giyinmeyi de bilmiyor hem. Hemen ona sabah evden çıkarken pembe eteğim ile cami yeşili tişörtümü verdim. altına da sılazencır sandaletlerimi.. pek enfes oldu.. verdiğim cırt sarı çantayı beğenmeyip kendi çantasını takti gerçi. o kadarına da bir şey demedim.. biraz özgürlüğü olsun diil mi…

Evet bu Nil benim kankim.. Yapayalnız kaldığımı zannettiğim şu günlerimde imdadıma yetişen bir cici kız kimsesi.. Seviyorum ben onu.. Canım kankim benim.. Selini de aradık , yemeğe gelicek akşama.. Buhran Ağbiylen kavgalılar o yüzden çağırmıyoruz onu..

Ve ayrıca benim sevgilim beni peri sanıyoi prenses sanıyo.. Haksız da diil bu konuda tabii ama ben o kadar mükemmel diilim bunu hazmetmesini iletiyorum burdan kendilerine.. Öpüyorum da sulu sulu…

1 Comment

  1. melinda diyor ki:

    işin ilginç yanı ben NİL sevmem ama kötü olduumda beni iyileştiriyor nedense:))

  2. merush diyor ki:

    ben onu niye kanki seçtim sanıyosun :)))

Yorum Ekle